22
març
09

Vintisetè dia de vaga de fam (21 de març)

Avui el dia ha sigut força tranquil. No m’he llevat massa tard tampoc, però m’he despistat i entre una cosa i l’altra m’he fet les proves una mica més tard del normal. De bon matí, ha vingut mon germà altre cop, ahir ja em va dir que potser es passaria avui i s’hi quedaria una mica. Poc després, ha arribat un company de militància de la UB-Mundet, feia temps que no el veia i, de fet, m’ha sorprès i agradat la seva visita. A mig matí, tots els que estàvem per aquí hem sortit una estona a passejar. No hi hem estat gaire, no feia gaire bo i aviat hem tornat a ser a l’Edifici d’Estudiants. De fet, he caminat una mica més del que em convenia crec. La qüestió és que hem anat fent, caminant endavant, i llavors quan ens n’hem adonat, hem hagut de fer tot el camí de tornada i com a conseqüència d’això, em trobo força cansat.

Quan el company de Mundet ha marxat, de seguida han vingut els pares de la meva xicota com cada dissabte. M’han portat un diari comarcal i hem estat parlant, com sempre, de com està el pati pel poble i la comarca. També m’han transmès mostres de solidaritat diversos del poble. Han aprofitat per fer una pancarta per penjar-la al poble per fer-ne difusió. Durant una bona estona hem estat jugant a cartres, érem força colla i hem passat una bona estona. Ha arribat un moment en què el soroll i tot el conjunt de converses paral·leles m’ha molestat. El metge ja m’ho ha dit alguna vegada que em puc atabalar una mica, i avui això ho he notat i ho he hagut de dir als companys.

Durant la tarda, hem mirat la pel·lícula La Haine. Jo no l’he seguit gaire, i m’he posat a mitja pel·lícula i m’ha costat força seguir el fil de la pel·lícula, tot i així m’ha semblat molt interessant i bona. Després, hem estat parlant i, entremig d’això, hem descobert que el membre de seguretat portava pistola. Ens hem quedat força sorpresos, i han anat a parlar per esbrinar el perquè, però no s’ha mullat més enllà de “per si de cas”.

Ja entrada la nit, no he fet gaire res més. Ens hem quedat un grupet de persones i hem estat parlant, durant algunes hores, sobre temes molt variats i, fins i tot, que portaven polèmica. Durant el dia, he aprofitat per escoltar el CD de música marroquí que em va portar la meva amiga del Marroc, el CD està molt bé, té música molt variada i m’agrada prou.

Bé, per les altres coses, els dies passen de pressa i no faig gaire res en concret. De salut, potser avui em trobo una mica més decaigut. No sé si és per la caminada que he fet o perquè estic més dèbil en conjunt. Els músculs també em fan més mal ara a la nit. Les cames me les trobo carregades i els braços em pesen una mica. Espero que demà em trobi una mica millor, al menys durant el matí.

Per avui ja n’hi ha prou, no sé què més explicar i estic una mica cansat i espès, així que el millor és que em retiri a descansar.


24 Respostes to “Vintisetè dia de vaga de fam (21 de març)”


  1. 1 MAAAAARTA!
    Març 22, 2009 a les 12:27 pm

    Ei a mi em sembla de puta mara el que fas pero que sapigues que el rectorat no es opresor, ja que us dona LOCALS I DINERS perque us pogueu organitzar! El defecte que teniu (i per aixo no triumfeu) es que seguiu fent servir un vocabulari que ja esta obsolet. Com voleu petendre frases com VIUREM LLIURES I MNORIREM! Per favor. Siusplau Tomas respon a aquest comentari, que vull saber la teva opinio!!

    A i felicitats!

    • 2 MAAAAARTA!
      Març 22, 2009 a les 5:04 pm

      Joder per temps lliure no sera! Perk ningu respon?? Que estic realment interesada en entendre qualsevol resposta, pk no consegueixo imaginar-la!!!

      • 3 Joan xams
        Març 22, 2009 a les 8:31 pm

        mARTAAAA, you are fantastic woman . Congratulations! WE need more students against SEPC clowns. They are so dirty!

    • 4 John xamms
      Març 22, 2009 a les 7:26 pm

      It’s true. They have money, two or three rooms and one bed. And the REctora pay graffities!

      • 5 MAAAAARTA!
        Març 22, 2009 a les 8:12 pm

        FUCK OFF! JAJJAA, it’s amazing! I can’t believe that! I thought that it wasn’t true!JAJA I think that “el rectorat” is a Tomas’ relative, If I were him I would cut the money! Come on! You think that this is opresion, don’t you? You only want keep on getting the money from the others!

        SEPC = bussines! Tomas you shouldn’t do what you are doing as if you die you will be remmembered as a stupid!

        Fucking bstards

      • 6 MAAAAARTA!
        Març 22, 2009 a les 8:18 pm

        Ignorant-vos no heu desaparescut, jo fare el mateix que vosaltres! Us preguntare aquesta pregunta cada dia! NIGHTMARE! Respon Tomas, que en fas dels calers del rectorat opresor!?!?!?!

  2. 8 carles
    Març 22, 2009 a les 1:47 pm

    ànims i cuida’t!

  3. 9 Mar
    Març 22, 2009 a les 1:56 pm

    Bé, aquest és un missatge de suport,
    Espero que molt aviat puguis deixar de fer vaga
    i que et trobis bé de salut.

    Si necessites res a Girona també estem amb tu i et seguim regularment.

    un peto!

  4. Març 22, 2009 a les 2:36 pm

    Tomàs:
    espero aún tengas fuerzas para poder leer tu blog, quiero decirte que ya has demostrado que eres una persona muy coherente con tus ideas y que eres capaz de defenderlas in extremis.
    Sin embargo, tienes que cambiar ya mismo de estrategia, porque la lucha contra las estructuras de poder que no quieren libre-pensadores como tú es muy larga.
    Tienes que dejar la huelga de hambre porque precisas reunir mucha energía y salud, tienes que DIFUNDIR ENTRE LA GENTE MAYOR todo el tema del plan Bolonia, porque, TIENEN QUE IMPLICAR A LOS PADRES, ABUELOS, TÍOS, A TODOS los que con nuestro dinero pagamos impuestos y tenemos el derecho de una educación pública para nuestros hijos.
    NO estàis solos en el reclamo de algo tan importante como el derecho a la educación laica, libre, pública y gratuita.
    Convoquen a los familiares, hagan que el movimiento crezca PORQUE SINO LOS ROTULAN DE NIÑATOS RADICALIZADOS EN VEZ DE JÓVENES ESTUDIANTES EJERCIENDO SU DERECHO A DISENTIR DE LA ACTUAL POLÍTICA EDUCATIVA.
    Te mando un abrazo muy fuerte desde la vila de Santa Margalida (Mallorca), aquí estoy para lo que me necesites, lo mismo que mi familia.
    Cecilia Hadad Beltramo.

  5. 11 ripa
    Març 22, 2009 a les 2:36 pm

    Eres un crack. Todo el soporte y ánimos desde Asturies en la lucha por la Universidad pública!
    Bolonia Non!

  6. Març 22, 2009 a les 2:57 pm

    Per la gent que ja no estem a la universitat, no ens deixa de resultar curios que en totes aquestes webs reivindicatives hi ha una força carrega egocentrica, pero… i el que reclameu?
    He hagut de passar 8 pagines enrera per trobar les reivindicacions reals. Això si, el primer link que sigui “repercussió mediatica”, clar.

  7. 13 Ramagu
    Març 22, 2009 a les 3:37 pm

    Ànims de d’Amposta Tomàs!

    Tu pots!

    • 14 MAAAAARTA!
      Març 22, 2009 a les 6:45 pm

      Aixo, aixo, animel i si es more despres fes el plany junt amb la seva familia! Aquest martir no us beneficiara en absolut, ja que serà una victima unicament vostra

  8. 17 Inspector
    Març 22, 2009 a les 6:54 pm

    Aviam: el dia 2 pesava 56,8 kg i el dia 27è 51,2 Kg. És a dir, en Tomàs, ha perdut 5,6 Kg.
    Hem costa de creure que després de 27 dies sense menjar només hagi perdut 5,6 Kg.
    Està menjant i ens està enganyant!

  9. 20 Genista
    Març 22, 2009 a les 7:34 pm

    Hola , sóc la gula:

    espero que això no sigui una excusa per eclipsar una anorèxia nerviosa de les xungues.

    Pa amb tomàquet, pernil, butifarra negra, pollastre rostit amb aquell oliet que regalima i aquell toc de pebre que està tant bo…

    és broma…

    flam d’ou casolà, nata amb maduixes… hmmm

    saps que ara és temps de maduixes amb nata?

    biofrutas del Pascual, biofrutas austral,

    puré de patates,
    peix fregit, pastís de gerds ,
    ganxitos, crispetes,
    sardines a la planxa,
    gambes,
    suc de pera al sol d’estiu,
    hamburguesa de tofu,
    suc de coco, nespres,

    Tomasset, ja n’hi ha prou, estic segura que seràs un excel.lent missioner i estàs preparat per viatjar en els païssos més inhòspits del món…

    M’agrada com escrius, mira, penses coses guais i tot, pero segueixo dient que si fos ta mare et foteria un clatellot, ja sé que no s’arreglen les coses a clatellots, ja que ens posem a l’alçada dels mossos d’esquadra… però i què…?? que t’estàs morint!!!! colllons!!!!!!! i un al final li agafa el gustet.

    Els problemes no s’acabaràn en el no-menjar…
    Desprès el teu estòmac es pot ressentir i començar a vomitar coses…

    Vedella amb bolets, Canelons de l’àvia, macedònia de fruites, cafè espumós, enciamets amb anxoves…. formatge roquefort…..

    el sistema ha dit que com que tens un parell de collons pots fer vaga de fam….

    Ai aquest sistema… que n’és de DolentoT!!!!!

  10. 21 enquesta
    Març 22, 2009 a les 8:13 pm

    HA DE DEIXAR TOMÀS SAYES LA SEVA VAGA DE FAM? http://www.asabadell.cat/

    • 22 Inspector
      Març 22, 2009 a les 8:42 pm

      Jo tinc la sospita que mai l’ha fet la vaga… ha anat menjant xocolatines d’amagat.. és impossible que en 27 dies només s’hagi aprimat 5.6 kg.
      Explicacions Tomàs! Això és un frau!

      • 23 Genista
        Març 23, 2009 a les 3:18 pm

        a vere jo peso 50 kg i medeixo metre 69, estic prima pero es cosa de genètica.
        Crec que si segueix així es morirà, així que cony, no l’animeu.
        si es mor es culpa de tots aquests xitxarel.los idealistes que no saben amb què juguen.
        si jo passo sense menjar un sol dia, em desmaio al següent. si que fa vaga noi, però… perdre nomès 6 kg no fa prou pena. diria que la reducció de pes és inversament exponencial… o sea, logarítmica. arriba un moment que no pots reduïr el pes de l’aigua al cos i dels teus ossos…

      • Març 23, 2009 a les 4:45 pm

        Pienso igual que tú, ya se lo he dicho antes, que es hora que se preocupe por su salud que es lo importante, que la lucha es larga y no vale la pena morir en el intento, la vida es lo primero. Lamentablemente soy de una generación y de un país que por mucho menos de lo que hacéis vosotros al oponerse al plan Bolonia ya nos encarcelaban, nos torturaban y lo que es peor nos rotulaban de radicales extremistas girando a la sociedad en nuestra contra, como si defender ideas, si el derecho a pensar libremente nos convirtiese en delincuentes.

        Nos equivocamos al no implicar a toda la sociedad, por eso Tomás, te repito que es MOMENTO DE CAMBIAR DE ESTRATEGIAS, porque ya habéis agotado las actuales, es hora de tocar las fibras más profundas de la “sociedad democrática”, de los partidos de “izquierda” que se vanaglorian de defender a los jóvenes, a los estudiantes y a los militantes, hay que poner a los políticos YA MISMO ENTRE LAS CUERDAS y desde el debate de ideas demostrarles que LA EDUCACIÓN EN GOBIERNOS DE IZQUIERDAS ES PARTICIPATIVA, QUE EN UN ESTADO DE DERECHO ES LÍCITO MANIFESTARSE POR LO QUE CADA CIUDADANO CONSIDERE OPORTUNO, NO SE PUEDE REPRIMIR, HAY QUE NEGOCIAR, NO VEO QUE LOS POLITICOS CATALANES NI LOS BALEARES NEGOCIEN CON LOS ESTUDIANTES, NO LOS ESCUCHAN EN SUS PEDIDOS.
        IMPLIQUEN MÁS A LA UNIÓ EUROPEA, NO PUEDE QUEDAR CON LO QUE HAN DICHO DE QUE “NO VAN A INTERFERIR EN LA POLITICA EUCATIVA DE CADA PAIS” PORQUE CON ESE MISMO CRITERIO NUNCA LA UE INTENERVENDRÁ ENTONCES EN NADA, impliquense también con ELDEFENSOR DEL PUEBLO DE MADRID.
        HACE FALTA QUE ABOGADOS, LEGISLADORES, PADRES, PROFESORES Y ALUMNOS NOS IMPLIQUEMOS JUNTOS EN ESTA DEFENSA.
        TOMÀS, RECUPÉRATE PRONTO.

        MÁS VALE UN LIBREPENSADOR VIVO QUE UN ACTIVISTA ENFERMO.
        TODO MI RESPETO.
        Cecilia Hadad Beltramo.
        desde Mallorca.


Deixa un comentari


Contacte:

vagadefam@gmail.com