20
març
09

Salut del 26è dia de vaga de fam

sin-titulo-2sin-titulo-1 dscf2404

Pes: 51.6 Kg

Temperatura: 36.1º

Pols: 45 pulsacions/minut

Tensió: 85 (màxima) i 44 (mínima)

Cetonúria: nul·la (matí)

Anuncis

46 Responses to “Salut del 26è dia de vaga de fam”


  1. 1 Joan Xammar
    Març 20, 2009 a les 9:38 am

    Bon dia, Tomàs. Et volia saludar perquè ja marxo, com vaig dir ahir. Jo només vaig crear els noms deJoan Xammar i de Joan Xammarillo. Algú ha copiat el primer i es dedica a dir coses en les que no crec.
    Avui parlaré seriosament. Potser no estic lluny de vosaltres en certes idees sobre la universitat pública. Sobren alumnes ganduls i sobren professors que repeteixen any rera any els seus alumnes esgrogueits i no són capaços de tractar com a persona un noi amb el qual conviuran quatre mesos (no saben ni com es diu ni els interessa).
    Em preocupa la brutícia de la UAB. Segur que no feu això al vostre local de Can Capablanca. És una imatge tan trista,tan deixada, que donen ganes de sortir ràpidament d’aquí i canviar d’universitat.
    Admeto una cosa superior en vosaltres: us ho creieu. En canvi, les autoritats rectorals i governamentals es passen el dia dubtant sobre si sí o sobre si no…Si ets autoritat, has d’actuar. Així, tot estaria més clar.
    Humanament, no tinc res en contra teu. A més, he sentit parlar de tu i tothom conicideix en el teu tarannà tranquil i net.
    Potser algun dia fem un cafè per la UAB quan passi tot això. No sé si fas vaga de fam, però no et facis mal, amic.
    Ens uneix una cosa. El meu pare, després de la guerra, va ser de la FNEC. Òbviament, no podies ficar-te gaire en política aquells anys, però fa poc temps encara em mostrava orgullós el seu esgrogueit carnet. JA, ja sé que em direu que si la FNEC era de no sé qui…Però penseu en la postguerra. El que ens uneix és que tu i jo som de casa.
    Adéu , Tomàs. Ei, i com que tens amics molt catxondos que e riuran d’això, també envio una abraçada als perroflutas, ja, ja,ja,.
    Tomàs, cuida’t.

    • 2 Un lliurepensador
      Març 20, 2009 a les 12:51 pm

      Quin sentimentalisme més ridícul.

    • 3 Maria
      Març 20, 2009 a les 8:04 pm

      Jo vull insistir que us esta finançant el PUTU RECTORAT OPRESOR!! us esta donant els calers i els locals a la UAB! Em sembla puta mara que intenteu canviar les coses i tal, encara que us equivoqueu en quasi tot, ja que partiu d’una base erronia, pero com podeu anar tan del pal?!? Si us estan DONAN ELS PUTUS DINERS!!!! A i per cert tu TOMAS quants anys tens? Si ja tindries que tenir una bona feina i inclus fills! Deixa als VERDADERS ESTUDIANTS en Pau! A no!!! Que el que realment vols es ser el Gandhi del Bergueda es veritat!!

      Adeu! I disfruteu dels diners que us dona el RECTORAT OPRESOR!!! SEPC = bussines!

      • 4 de la RIBA
        Març 20, 2009 a les 8:17 pm

        EN seriu? Us paga el RECTORAT??? Volem que responguis Tomas, expliquet!! Estas lluitant contra el qui et dona els diners per pagarte¿?¿ Si es aixi jo u trobu una mica patetic parlar de represio i tota la pesca, ans el contrari no?

        EXPLICAT TOMAS! Que en fas dels diners del RECTORAT!

      • 5 Hospitalet VIVE!
        Març 20, 2009 a les 8:20 pm

        Ahora entiendo porque siempre piden mas i mas financiamento! Es para cobrar mas! Que gente! En mi barrio si qu hace falta dinero, aqui si que lo pasamos mal JODER! Nosotros no tenemos ningun tipo de ayuda i no nos quejamos tanto!!

        Viva la revolucion de los OBREROS! (putos estudiantes mimados de los cojones)

      • 6 tomàs
        Març 20, 2009 a les 9:26 pm

        Sí, sí, efectivament, el rectorat ens ho paga tot. De debò us pensàveu que el SEPC existiria sense els diners del rectorat?

        I sobre això de treballar? On vas a parar, treballar, jo? No em feu riure.

        Apa que us ho passeu bé a les vostres feines dures de sol a sol, mentrestant jo seré aquí jaient i pensant amb tot el que em compraré amb els diners que em dóna el rectorat en dietes.

      • 7 aida
        Març 20, 2009 a les 9:29 pm

        jajaj esteu tarts o què?

        com voleu que el Rectorat financiï la vaga del tomàs!!

        i pagar? jajaj és ven bé que mai heu passat per aquí, eh? Parleu sense fonament i no feu més que cagar-la i que jo i uns quants més ens petem el cul amb les paranoies que us feu!

        si el rectorat ens intentés pagar, saps per on es fotrien els seus diners? (que en realitat també són teus?) bé doncs. Espero que et quedi ben clar que diners per a rates aquí no em gastem.

        I sisplau, no flipeu i no us enparanoieu. Si voleu crear un “bulo” i voleu desprestigiar al SEPC, al menys no utilitzeu raonaments tan cutres com que els del Rectorat ens paga i que per això som una “bussines” jajaja

        sou un fart de riure.

        salut gent, informar-vos no us anirà malament.

        veniu i en parlem quan vulgueu (i va, si us porteu bé us donaré un euro ajjajaja)

        aida

      • 8 ANAL!
        Març 21, 2009 a les 10:13 am

        Tu vas molt de llesta nena, i et petan el cul de riure, pero no negaras que el rectorat us proporciona els locals on el Tomas esta fent la vaga de fam, i que us pasa els dinrs estipulats pels estatuts, o no¿ Vinga respon. wapa! jajajaj, si segueixes dient que no m’oblgaras a fer un copy and past de tota la merda que hi ha sota vosaltres!

        Per una altra banda, nomes comentar que si tinc que ser sincer a mi no em solfuren els vostres ieals inocents, fruits de analizis precossos. A mi el que em fot esk sempre intenteu fer que tothom pensi com vosaltres pintan a les parets i fen piquets obligant als estdiants a sortir de les classes (experiencia personal).

        Tomas segueix amb la vaga indefinidament!!!

      • 9 Hospitalet!
        Març 21, 2009 a les 10:15 am

        Eso, eso, que se vaian a tomar por culo con sus pintadas d los cojones i sus putas rastas! Viva la revolucion OBRERA, muerte a la elite estudiantil!

  2. 10 Maria
    Març 20, 2009 a les 10:01 am

    Molt sentit aqust comentari pero jo no vui fer cap amic aixi que sense embuts:

    1.- No ets un putu heroi, set esta comparant amb el CHE i el GANDHI per favor, estas lluitant contra un pla per millorar educacio a nivell Europeu, per favor!! Si aixo que feu es antiprogresista, us penseu que a tot arreu hi ha un capitalita esperant per fotre a la gent, i la realitat no es aixi, encara que hi hagin molts desgraciats!

    2.- Com pot ser qe us finenciem entre tots? Pero i no sou representatius de res, sabeu quans estudiants hi han als paisos catalans? no representeu ni a un 1% per favor!!!! Si comptes els universitaris, graus, etc, segur que n passeu del 0,1% i us estem financiant???

    3.- Tampoc entenc perque pinteu la NOSTRA universitat destroceu el NOSTRE material (taules, cadires, etc) Franco ja fa molt que va morir, i es metodes de reivindicacio segueixen sen els mateixos (encara que els metodes de “””””reprecio””””” sagin suavitzat (no sabeu lo que es la verdadera represio)

    4.- Per acabar tornu a repetir que algun dia els VERDADERS ESTUDIANTS s’aixecaran i faran el que el rectorat no te collons de fer (perque nomes volen fer puta carrera fent de rectorat per despres fer el salt al govern o merda aixi, i en realitat els importa una merda l’estat de la uni, prefereixen mira cap una altra banda).

    Atentament: Persona que despres de veureus s’està començant a plantejar fer-se de dretes o com a minim de centre perque aixo es inaguantable.

    • 11 Un lliurepensador
      Març 20, 2009 a les 12:55 pm

      Molt ben dit Maria, és inaguantable. No cal fer-se de dretes ni de res cal diexar-se d’etiquetes, pensar lliurement i no quedar-se sempre amb la opinió políticament correcte. (peruqe en el fons, les opinions del SEPC són les politicament correctes) Continua pensant lliurement.

  3. 12 Arcadi
    Març 20, 2009 a les 11:12 am

    Maria,
    es nota que no vols fer cap amic…

    1. Les comparacions amb el Che i Gandhi les ha fet la gent que, com tu, ha entrat aquí a criticar. D’altra banda, no presentis la propaganda institucional com a veritat absoluta, “un pla per millorar l’educació a nivell europeu”? Va dona va, segur que t’ho creus això? Bé, de fet si que sembla que hagis decidit fer un acte de fe… així que segurament t’ho creus (que no vol dir que ho sàpigues).
    “us penseu que a tot arreu hi ha un capitalista esperant per fotre la gent”… Aquí, i amb tot el respecte, demostres que no has entès res… En sèrio no ets capaç de fer una anàlisis global? Realment et penses que els detractors de bolonya fem un anàlisi de vinyeta dels anys 30? Un capitalista gras amb barret de copa i ullals llargs esperant darrera d’una cantonada per xuclar-nos la sang…? Siusplau, com a mínim una mica de respecte intel·lectual… Les conseqüències d’un sistema (social, educatiu, etc.) van molt més enllà de les voluntats individuals de les persones… I si no pots entendre que la denúncia que se’n fa té més a veure amb la lògica que segueiex i que permet i està basada en un anàlisi global… potser t’ho hauries de fer mirar.
    2. No tinc ni idea de quants estudiants hi ha als països catalans… I segurament es possible que només un 1% estigui activament d’acord amb el SEPC… però bé, i quants estàn activament d’acord amb el rectorat? a quants en representa? quina legitimitat té? Segons tu quin és el pla…? Esperem a que de cop estiguem tots i totes d’acord i al mateix nivell d’implicació i després ja farem alguna cosa, no? D’altra banda, el SEPC el financem entre tots (que consti que no en sóc militant) a través d’unes subvencions que ells demanen i els dónen de la mateixa manera que els partits, els sindicats de treballadors, l’església, les ONGs, etc…
    3. PROPIETAT en majúscules eh? Tot i que en aquest cas col·lectiva (però només dels teus, els VERDADERS [veritables] estudiants)… Reconec que s’ha de tenir estómac per obrir ara el debat dels “mètodes de repressió suavitzats” després de l’espectacle d’abans d’ahir al llarg de tot el dia… I a més, la sentència de sempre… el “no heu corregut davant dels grisos”, “no teniu ni idea de què és la repressió”, etc., etc. Il·lustra’ns sisplau! I jo que pensava que aquest era un discurs que només feien els que abans tenien unes idees polítiques determinades i després les van anar canviant per quotes de poder… ja se sap, si no els pots vèncer uneix-te a ells…
    4. I després resultarà que el que és messiànic és la vaga de fam… Buuf… Això ja sembla una mica el sermó de la muntanya no? Els “veritables estudiants que s’alçaràn contra la opressió i…” El tema és que t’has deixat el gruix de l’amenaça i això li treu gràcia perquè farà menys estrepitós el teu fracàs com a vident… que faràn els “veritables estudiants” que el rectorat no s’atreveix a fer? muntareu un somatent universitari? Fareu una depuració? o anireu un dia a l’assemblea a votar i no hi tornareu a treure el nas (que és el més probable). Sisplau no ens deixis amb aquest dubte…

    Finalment, fes-te del que vulguis (dretes, centre…) tu tranquila perquè l’important és el que ETS ja ara… Les ideologies no s’escullen com els mitjons al calaix al matí (a no ser que siguis un (o un projecte de) polític institucional. De fet, m’atreveixo a afirmar que ja ets de dretes tot i que no ens siguis conscient… perquè l’important en aquest aspecte és la pràctica i no la teoria; el que fas i no com t’expliquis a tu mateixa el que fas.

    Apa, salut!
    Molts ànims Tomàs!!

    • 13 Ferran
      Març 20, 2009 a les 12:36 pm

      L’Arcadi és el Tomàs, sempre el mateix discurs. Patètic

      • 14 Un lliurepensador
        Març 20, 2009 a les 1:02 pm

        L’arcadi ha fet un discurs basat en la forma, que no conté ni una sola idea concreta. Tot molt difús, molta pregunteta, i s’ha perdut en els detalls més irrelevants del comentari de la Maria, enlloc d’afrontar directament el més important: sepc=minoria violenta.

      • 15 Raúl
        Març 20, 2009 a les 2:12 pm

        Si de verdad crees eso que dices, ferran, es que no sabes leer.

    • 16 Maria
      Març 20, 2009 a les 7:16 pm

      Si, si, Arcadi molt analizis global pero ningun de vosaltres a construit res mai, perque la vostra unica missio es retroalimentar el vostre moviment a base de martirs i propaganda barata. Collons que us estan financiant les persones contra qui lluiteu!!!!! JAJAJJAJAJJ no us cau la cara de vergonya perfavor!!! Us donen els DINERS!!! I els que parlen de Gandhi de cerdanyola sou vosaltres i de Che, sino revisa els comentaris. En fin…

      Un ultim comentari! Vosaltres heu pintat molts grafitis firmats pel SEPC i tal (amb els diners del rectorat esclar) i ni ha un que es a ostia “VIUREM LLIURES O MORIREM”, JAJJA esque com pudeu dir que viviu oprimits, si us donen LOCALS, FINANÇAMENT, etc. I no em vinguis amb que mira els MOSSOS com us va atonyinar perque els mossos simplement responen, i ven fet que fan, us penseu que podeu fer el qu vulgueu o k? NO TOTHOM PENSA COM VOSALTRES! deixeu de creure que esteu SALVANT el putu mon! Perque no ens fan falta els vostres super ANALIZIS GLOBALS!!!

      Agur, i visca Catalunya lliure de gent com vos.!

  4. 17 Mireia
    Març 20, 2009 a les 1:27 pm

    Es va fer vaga aquest dijous 19 a instituts d’arreu de Catalunya. (parlant sobre el meu cas) hi va haver un alt percentatge de professors en vaga, i si a algun altre li demanaves el motiu pel qual es quedaven era o bé perquè els hi resten diners o bé perquè no s’havien pogut informar.
    Els alumnes de 3r i superiors podien o no fer vaga, ja que representa que ells tenen conciència per decidir si hi ha raó per fer vaga o no. A 2n, que és el curs que faig, vam fer vaga encoverta gairebé tots i la veritat és que no ens van explicar què era el Pla Bolonya.
    M’he estat informant i el que veig és que molt provablement jo, com molts d’altres, no podrem anar a la universitat o serà un gran sacrifici per a la família ja que suposara una gran inversió econòmica. Tampoc ho podré soucionar jo ja que no podré treballar si m’ocupa una part tant gran dedicar-me a estudiar.
    Pel que veig això veneficiarà a gent rica parlant clar, o amb “enxufe”? Si és així ho veig com un retrocés social.

    Ànims! Per vosaltres, per nosaltres.

  5. 18 Joel
    Març 20, 2009 a les 1:38 pm

    com ens has decebut a tots els estudiants, Tomàs. Reflexiona i sabràs el motiu, no crec que siguis tant estúpid per no veure-ho encara.
    I a més tens la prepotència de dir que vas anar a la manifestació a Barcelona perquè t’havien de fer entrevistes, necessitaves la foto, ja veies que tancat erets un zero.
    Em nego a nomenar-te com altres companys en pla de conya, ni Ghandi, ni res semblant, és embrutar el nom de gent que ha lluitat per aconseguir la justicia.

    Fa uns dies pregonaves que havies pres la decisió de treure’t el carnet de conduir, perquè com mai has tingut diners, ara amb el que estalvies de menjar podràs pagar-te’l. ¿Quina alimentació portaves? Jo sóc de ciències i per molts números que faci el resultat és que hauria de passar 4 anys de no gastar un cèntim en menjar i tenir un sou mitjà/mínim per poder pagar-me el carnet de conduir. Si a tu et funciona endavant, uns quants dies més de vaga i ja tens fins i tot pel cotxe,, et reconeixarem per la carretera pel burro català. Ja et saludarem. (tots els meus respectes per l’autèntic burro català)

    Potser duem molt temps cridant el que volem ser i no ens hem parat a fer una bona diagnosi de qui som. M’agrada el dit de “si no saps on anar, dóna igual el camí que escullis” però hi ha un previ a aquest axioma que és “si no saps on estàs, és que no saps d’on has vingut, ni on t’has de dirigir”. Jo també reflexiono però des d’una perspectiva individual i independent

    • 19 Un lliurepensador
      Març 20, 2009 a les 3:15 pm

      Ei Joel, molt ben dit: “Jo també reflexiono però des d’una perspectiva individual i independent”. Això és el que fan falta pensadors independents i no col·lectivismes amb opinions que els venen d’adalt, de l’èlit d’objectius esotèrics.

    • 20 tomàs
      Març 20, 2009 a les 4:36 pm

      Tens tanta ràbia per la meva vaga de fam, que ni analitzes el que escric per entendre on parlo seriosament i on faig ironia. Pots vomitar tot el que vulguis sobre la vaga de fam, suposo que et sents realitzat intentant desmuntar-me moralment.

      T’ho hauràs de treballar molt més, però, per aconseguir l’objectiu que t’has proposat.

      Per cert, jo no he decebut a ningú, perquè, en cap moment, he promès res a ningú més enllà del SEPC. Si tu has cregut o pensat que jo et dec quelcom o que he de fer quelcom per tu, penso que vas molt equivocat. Que jo pensi que cal lluitar pel conjunt dels estudiants, no vol dir que hagi promès res a ningú.

      Tothom té el que es mereix, i aquells que no lluiten a l’espera de que algú lluiti per ells o que els hi solucioni els seus problemes tindran un problema. Jo lluito pel que penso i crec just, a partir d’aquí, tot el que hi afegeixis, és cosa teva.

      Salut!

      • 21 Joel
        Març 20, 2009 a les 6:00 pm

        Tomàs, Tomàs… no vull desmontar-te moralment, i m’alegra que em diguis que ho tinc difícil, això reafirma la teva integritat ideològica, que no la comparteixi no vol dir que no et respecti.
        Disculpa la meva manera destroller d’expressar-me, potser els meus motius per fer-ho és perquè potser o pot ser, que no estigui tan lluny de tu. L’anonimat et pot fer escriure tant per ràbia per la teva vaga de fam com perquè només la facis tu sol.
        No, no estic tan lluny de tu, ho confeso.
        Segueix lluitant pel que creus just. Jo també lluito per una causa.
        No volia dir que ens has decebut perquè esperessim res de tu, no era per això, ni espero que tu solucionis tota la merda que no ens agrada d’aquesta societat. Tan de bo les autoritats tant acadèmiques com polítiques t’haguessin convidat al diàleg.
        Tampoc pot acabar una vaga de fam silenciant-la. Ho reconec.
        Tomàs, ara ja saps que no estic molt lluny, potser si en quilòmetres però no emocionalment per diversos motius estudiantils.

        És cert que aquest blog se’ns ha escapat a tots una mica de les mans.
        Si la gent no vol reaccionar, si s’empassen tot el que els donen fet, no has de ser tu qui pagui les conseqüències posant en joc la teva salut.
        Algú em pot titllar de sentimentaliste, se me’n fot pels quatre cantons.
        No et deixis desmoralitzar per ningú, necessites totes les energies per recupera-te.
        Endavant Tomàs,no siguis tossut, val?

  6. 22 Oriol L'estudiant
    Març 20, 2009 a les 4:36 pm

    Hola Tomàs, escric per aquí de tant en quant i no podia deixar de comentar el lamentable espectacle dels mossos.

    Segurament deus estar encantat que joves lluitadors per la pàtria (això creuen ells) estiguin sent colpejats perquè això no fa més que donar-te publicitat gratuïta. Segurament em respondràs que no estas encantat i estas dolgut i que comparteixes la mateixa lluita i bla, bla, bla però ells com a mínim tenen un fet a respectar, son anònims.

    La qüestió no és si prens vitamines o no, es quan deixareu el vostre grupuscle marginal (accepteu que ho sou ja!) de boicotejar les queixes contra el pla Bolonya per ficar-hi pel mig la vostra ideologia de pa sucat amb oli i primitiva.

    El desallotjament de la central no va ser injustificat doncs la cosa estava ja en un punt crític i les dones de la neteja no tenen que pagar els vostres capritxos.

    Una altra cosa molt diferent és l’actuació posterior dels Mossos, que considero desproporcionada i continuadora del arquetípic poli resentit amb els estudiants perquè ell, fill d’immigrants, mai va tenir la oportunitat.

    Cuida’t Thomas Sands!!

  7. 23 directe
    Març 20, 2009 a les 4:50 pm

    quants inútils corren per aquí que l’única crítica que saben fer és l’acusació sense fonament i la desqualificació personal…
    no teniu més feina a fer que venir a dir tonteries?

    ànims tomàs!

    • 24 ANAL!
      Març 20, 2009 a les 8:25 pm

      Ei mira vols un analizis rapid? Vosaltres teniu LOCALS i DINERS! I aneu de que us reprimeixen, durant la ultima vaga veu cremar paperes, monta barricades, pinta parets, etc. Hi ningu us ha fet res, NO es el moment de fer tant puta revolucio joder, el que es necesita son ideas per surtir dela crisis! Ara qui o esta pasant malament son els imigrants i l gent que esta abaix i no pas en TOMAS ni TU!

  8. 25 Albert (Raval)
    Març 20, 2009 a les 6:11 pm

    Per molts anys Tomàs!

    Espero que dintre de tot, hagis passat un bon dia i que l’any que vé ho puguis celebrar tot fent un brindis per haver aturat Bolonya.

    Jo ara vinc de l’Hospital, de fer-me el parte de lesions… Res greu, un parell de cops de porra a les cames i algunes ferides per la resta del cos.

    Salut!

  9. 26 Joan Carmona
    Març 20, 2009 a les 7:37 pm

    Hola Tomàs,

    Ja fa vint-i-cinc dies que estàs fem una vaga de fam, i jo estic molt preocupat per la teva salut. M’imagino que hauràs parlat amb moltes persones que hauran intentat influir-te i tu t’has mantingut ferm en continuar la vaga. Sé que ho has reflexionat molt.

    Malgrat això jo vull demanar-te que abandonis la vaga de fam. M’agradaria donar-te algun argument per a fer-ho.

    (1) Una vaga de fam dirigida a un fi “concret” té possibilitats d’èxit. Per exemple, un pare separat al qual no li deixen veure a la seva filla; una vaga de fam per evitar l’enderroc d’una masia protegida; una vaga de fam per demanar la repetició d’un judici injust; etc. En canvi una vaga amb un objectiu “general” per molt lloable que sigui, va al fracàs. Per exemple vaga de fam per hi hagi pau total al món; vaga de fam per fer desaparèixer la droga al món, vaga de fam per que no hi hagi violència de gènere a Catalunya, etc.

    (2) La teva vaga de fam jo la situaria més prop del segon grup que del primer. Tu demanes diàleg i revisió del procés de Bolonya. Per això qui ho pot decidir: l’estat Espanyol mitjançant Zapatero? el Parlament Europeu? el president Montilla? el claustre de la UAB? la Generalitat de Catalunya? Cap entitat o persona pot ella sola donar-te resposta.

    (3) Tot el tema Bolonya té aspectes positius i altres negatius. En definitiva en una manera més d’organitzar els estudis. Sempre s’han fet reformes de l’ensenyament: al 1992 hi va haver-hi el pas de carreres de 5 anys a quatre; al 1973 es va passar de carreres de caire general (amb selectiu) a carreres monogràfiques. Abans hi havia els exàmens d’Estat a Madrid, va haver-hi els preu-universitaris, els C.O.U. i desenes de canvis. Les societats van canviant i per tant la manera d’ensenyar també. Cada cop seran més globals les decisions i per tant, menys al gust de cadascun i aquest és el cas dels plans Bolonya.

    (4) Crec que tu ets una persona sensible pels problemes de la nostra societat i per tant penso que t’agradaria ajudar al llarg de la teva vida a resoldre moltes causes nobles. Creus que val perdre la vida (o quedar amb lesions) per tema Bolonys? Situa’l al seu lloc exacte. Tant important és per a tu? Tu ara deus tenir uns 22 anys. Si tu et vols dedicar a ajudar a causes nobles pots pensar: tinc una esperança de vida de 62 anys més, que faig: continuo uns 40 dies de vaga i acabo amb la meva vida? o penso que vull continuar vivint i poder durant anys i anys ajudar a causes que consideris importants?

    (5) Els grans muntanyencs diuen: una retirada a temps a l’escalar un cim és una victòria. Passa de les persones que puguin dir-te que les has defraudat, no tingues pensaments de fracàs. Tu ara ja has fet molt més en contra Bolonya que els altres.

    Medita per favor,
    Rep una forta abraçada,

    Joan J. Carmona

  10. 27 Francesc
    Març 20, 2009 a les 7:43 pm

    Tomàs, molts ànims!

    Crec que no cal respondre aquesta gent que en sa vida ha fet res per lluitar pel que creu, ni que el que creguin sigui radicalment oposat al què creiem nosaltres. Realment sembla que visquin a una altra galàixa, gent sense ni un punt d’esperit crític, que ho dóna tot per bo sense veure-hi més enllà, són robots del sistema. A sobre que no fan, no deixen fer!! Són gent que segurament ha fracassat en altres àmbits i cerca algú amb qui pagar-ho, i van cap al més dèbil, al que lluita contracorrent, i que ja té tot un Sistema en contra.

    Doncs s’equivoquen, han xocat amb els més forts, i som més forts que mai, perquè cada cop som més! No estàs sol Tomàs.

    En tot cas, si et molestes a respondre’ls t’ompliràs de ràbia i perdràs la paciència. Pots quedar amb ells per fer-hi un cafè, quan les coses canviin, i t’ho puguis permetre. Aviam quants d’ells es presenten!

    Salut company!

    • 28 Maria
      Març 20, 2009 a les 8:10 pm

      Tu ets molt critic! JAAJAJJ esque etem aqui perque TENIM punts de vist diferents que us volem intentar fer entendre, nosaltres analitzem la societat mes que vosaltres, de SEGUR!!! JAJAJAJ, pero quina pretncio es aquesta!JAJAJ esque feu pena! El que passa esque jo em dedico gran part del meu temps lliure estudiant (per mantenir un expedient impecable) i cuidant dels que m’envolten, no tinc tant temps com vosaltres, u sento.

      Embutxaceu-vos els DINERS del RECTORAT superOPRESO!!

  11. 29 el mestre
    Març 20, 2009 a les 9:21 pm

    Hola Tomas mañana iremos a verte. Felicidades
    Cuidate.
    Recuerdos de Ricard ,Lola, Dolors, Marta, Xavi y un montón de amigos que tienes por aquí.
    Ya eres un poco más viejo, je, je.
    Saludos a los que te acompañan cada dia.

  12. 30 beta
    Març 20, 2009 a les 9:22 pm

    Realment admiro la teva voluntat i el teu compromís amb la causa. Jo també soc anti-bolonya, també he corregut davant els Mossos, també m’he deixat la veu cridant en contra d’aquesta repressió policial indiscriminada, PERÒ crec que la causa, encara que sigui molt important, no mereix ni justifica posar en joc la teva salut. Deixar la vaga de fam ara no seria tirar la tovallola ni molt menys. Crec que molts et demanaríem que una vegada i una altra que reflexionessis sobre això, i que deixessis ja la vaga de fam. T’asseguro que t’aplaudiríem igual.

  13. 31 Eternal_Witness
    Març 20, 2009 a les 10:31 pm

    Bona nit, Tomàs!
    Com que ahir quan estaves a universitat em vas dir que avui feies anys… no puc fer res més que felicitar-te: PER MOLTS ANYS!
    Em sap greu que passis el teu 24è aniversari en aquestes condicions, però m’alegra saber que continues ferm i que ni tan sols aquesta gent que no sap de què parla et pot fer enrere.
    Molts ànims i endevant!

  14. 32 Xavi
    Març 21, 2009 a les 12:05 am

    Que quedi clar que no escric aquestes línies acusant a ningú. Expresso unes reflexions que fa dies que tinc i voldria que propiciessin el debat o simplement tinc ganes de dir-les.

    A vegades penso que moltes lluites estan corrompudes pels ideals que hi ha darrera d’un colectiu, vull dir que no són realment unes lluites clares cap a un objectiu concret on s’hi ajunta tot de gent de tot tipus, sinó lluites on s’hi barregen grups provinents de diferents colectius a vegades fins i tot d’idees contraposades i que en molts casos només fan que cridar les seves consignes i intentar convèncer dels seus postulats a la demés gent més que no pas solucionar el problema. Aquest fet m’ha fet renunciar a mi mateix defensar a vegades fets i coses en què hi podia estar d’acord. M’he adonat que la gent és molt intransigent i alhora violenta. Realment fa mal llegir segons què perquè la gent no s’atura a pensar molts cops el què diu. Persones de tot tipus d’idees creuen que la seva és la única i bona, i el cert és que hi ha milers de bones idees perquè hi ha milers de realitats diferents.

    M’he adonat també que qui més treballa per fer canvis, per dinamitzar la societat, per transmetre uns valors… pel que sigui és aquell que fa, que treballa i no pas aquell que diu o crida. El mestre,el monitor, l’esportista, el cambrer, l’amic… qui sigui… que prediqui amb l’exemple…perquè se’m plantegen forts dubtes i interrogants: com s’explica que tanta gent a l’edat dels 20 anys o menys hagi estat en aquest tipus de manifestacions, cícliques, recordem “LOU-Guerra al’Irak…” amb ocupacions, acampades i tal… i després amb els anys ja no ho fas més…??? està clar que qui pot fer això (lluitar, pensar -com els grecs- ocupar la facultat)ja de per si és un privilegiat que no necessita treballar les 8 o 10 hores cada dia per guanyar-se el pa. La majoria són estudiants que tenen tot pagat per casa i joveníssims (i això no és cap pecat sinó el que hem fet tots els què hem pogut). Però per què? És un desig de lluitar per alguna cosa? Serà que no sabem cap on apuntar el nostre fusil cosa que mai havia passat? O tenim ganes de fer alguna cosa de profit? O de passar l’estona? O de sintir-nos úlits? O de lligar amb alguna vaileta? … Realment no és tan greu que els mossos atonyinin algú. A altres països la policia dispara bales a la població manifestada. Amb tot això que escric la veritat no vull acusar ningú perquè no defenso una única manera de fer les coses ni cap veritat.

    Com han dit altres companys “valoro molt” (no sé ben bé què vol dir) que una persona decideixi fer una vaga de fam. Però em planteja molts dubtes el per què. La causa. El motiu. Els objectius. els comentaris. sobretot els interessos que se’n treuen i se’n trauràn passi el que passi. I si en Tomàs és algú intel·ligent no hauria de deixar que ningú utlitzés la seva vaga amb altres interessos que no siguin anti bolonya, crec jo. a més em sobra tota aquesta parafernàlia de la foto aquí a baix a la dreta.

    Bé no sé si he expressat alguna idea que pugui interessar a algú. Salut companys.
    Ànims Tomàs i com han dit altres, crec que abandonar a temps és una victòria. Tens moltes altres batalles que lluitar i aquesta mateixa des d’altres fronts. Eduquem la gent, per exemple. Creem sentit crític. Respectem-nos… Fem el bé…

    • Març 21, 2009 a les 3:22 am

      Ei company,

      Deixa’m dir-te que l’actitut de cap grup t’ha de fer deixar de lluitar per allò que creus just. També valoro positivament que obris una crítica constructiva, però crec que et passes i que ignores bastantes coses. La “parafernàlia” que comentes… se’n diu propaganda, i és un intet de trencar el bloqueig mediàtic d’aquest cas.
      Després: Tu eres a la mani del dimecres vespre? Si hi eres i et sembla normal el que va fer la policia tens un problema.

      I en Tomàs no fa una vaga de fam a seques. Fa una vaga de fam per fer manifestar el seu rebuig a la fi de la universitat que educa la societat. T’agrairia més respecte amb algú que està fent tal sacrifici per tu, per mi i per tots els que vivim en aquest país.

      Les causes psicològiques que porten tanta gent a manifestar-se són molt interessants. Hi ha alguna gent que segueix la moda, com dius. Hi ha qui actua per tenir imatge dins el seu grup microsocial. Hi ha qui actua per una ideologia presa com a religió.
      La majoria dels estudiants que aquests dies he vist lluitar ho fan per

      • Març 21, 2009 a les 3:23 am

        … per motivació davant les constants agresions i abusos de poder dels rectors i concellers. Almenys això percebo en el meu entorn.

        Salut i reflexió

  15. 35 Josep
    Març 21, 2009 a les 12:45 am

    És deplorable l’espectacle de bilis que esteu segregant en forma de lletres els critics amb en Tomàs. Se us nota nerviosos i desesperats.

    Si tens les IP’s pots fer una ullada a veure qui està tant nerviós amb la teva vaga introduint-la aquí:
    http://www.db.ripe.net/whois?form_type=simple&full_query_string=&searchtext=&do_search=Search

    Jo en el teu lloc sentiria molta curiositat. Però bé, és un whois i la informació no és res de l’altre món…

    Ànims Tomàs! Molts seguim el bloc!

  16. Març 21, 2009 a les 3:07 am

    Tomàs,
    Salutacions des de l’Empordà.

    Hauries de veure com la liem aquí fora a la metròpolis. Els mossos ens destrossen impotents davant els nostres avenços i tornem a sortir com massoques.
    S’obren portes cap a la victòria, ja ho saps. Cada cop és més possible aturar Bolonya. Cada cop som més. Quan guanyem farem una festa…! Te la imagines? Tant de curro fet i tant que encara ens toca fer serà sobrepagat aquell dia.

    No sé què dir-te… Estem tots amb tu facis el que facis, i ja has fet més que qualsevol per una reforma universitària en el bon sentit. Gràcies per lluitar tant per mi i per la resta de la societat i gràcies per animar-nos tant a seguir…

    I no perdis temps amb aquesta ronya menjada del tarro o pagada pel sistema que et diu bestieses al bloc. D’aquests titelles mos encarreguem nosaltres.

    Ànims company, per la victòria!

  17. 39 tania
    Març 21, 2009 a les 8:14 am

    tomàs, no et rebaixis a poder perdre la vida.
    si, lo que fas es 1 bona idea… pero i si t’afecta a tu?=(
    no se… fes-me cas i fes vaga de altre cosa
    ale! petunassos!

  18. 40 Joan Xammarillo
    Març 21, 2009 a les 10:20 am

    El meu tiet no vol seguir, però jo sí.
    Mireu els videos de l’acció policial a les illes (a la mateixa pàgina del SEPC).

    Quina enveja! Una acció super serena, amb autoritat. Ara
    començo a entendre que l’autoritat i el respecte te l’has de guanyar.

    Observeu: fan l’avís reglmanetari i després, lentament, van avançant.
    També té pebrots que la PN doni als Mossos una lliçó de policia democràtica i serena.

    Sí ara us xocarà aquest comentari, però ja veurem qui ens defensa quan el SEPC decideixi muntar un altre show. De moment, el Claustre de la UAB se celebra amb control sanitari de seguretat (dubto que deixin entrar algú de fora, fins i tot profes), l’oficina de
    la Caixa ha tancat (suposo que diran que és un triomf anticapitalista, però els
    quatre tràmits de les quatre peles de les beques, de la gent d’Erasmus, etc.,ja no es poden fer a la UAB).

    I , AXÒ SÍ, LA RECTORA SEGUEIX POSANT EL LLIT I LES PINTURETES. Els estudiants paguem els preservatius.

  19. 41 c_
    Març 21, 2009 a les 12:17 pm

    No entenc què carai us molesta que en Tomàs faci una vaga de fam… Hi he donat voltes però és que no veig quina llibertat us treu a vosaltres ni res per l’estil.

    Tant us aborriu que en un dia deixeu mil i un comentaris per desanimar, sense cap bona intenció, sinó la de fer mal? M’agradaria que dediquessiu el temps que malgasteu escrivint aquestes barberitats a alguna cosa que dongui més profit ja que el que ha pres la desició és en Tomàs (però està clar que tothom pot fer i dir el que li dongui la santa gana)

    Molts ànims i moltes felicitats Tomàs!

  20. 42 jOSEP mª
    Març 21, 2009 a les 12:20 pm

    Tomi, et felicitem pel teu aniversari i per si no ho saps, desde fa un a setmana ja en tenim una mes a la familia, la “Alejandreta”, de set dies només. Voldria dirte moltes coses pero no et vull presionar gens i tan sols que hi han moltes persones al teu voltant que t´estimem i volem veuret aviat, sobretot sà. Segueixo les teves reflexions desde el primer día i també els comentaris que t´envia la gent, molts d´ells increibles en boca d´estudiants, pero ja veus, el mon no està pas fet a mida de ningú. No esperis que et faigin gaire cas, manca molta sensibilitat i la majoria dels organismes son el refleix d´aixó, pero t´he de dir que faigis el que faigis, t´has guanyat el respecte de molts, encara que no siguin capaços de manifestar-ho. Pensa en aixó i en que hi han d´altres maneres de continuar amb aquesta lluita, mes encara quant els resultats, si es que ni han, es produirán a mitg o llarc plaç.
    Es molt dificil coneixer bé les persones pero molt fácil sentirse aprop d´elles. Espero veuret aviat. Petons, abraçades i molts records de part dels que t´estimen.

  21. 43 Genista
    Març 21, 2009 a les 12:28 pm

    han tancat l’oficina??
    MERDA!!!!
    pero què es pensen que la gent normal es guarda els diners sota la rajola?

  22. 44 Genista
    Març 21, 2009 a les 12:30 pm

    qui t’estima no et fa passar gana.
    jo de ta mare, que et foteria un clatellot.

    felicitats per estar viu encara

  23. Març 21, 2009 a les 7:19 pm

    Davant “d’estudiants” que es manifesten en contra el Pla Bolonya, només queda condemnar la violència esdevinguda arrel dels enfrontaments provocats per uns que no tenen cap mena d’aspiració de futur, que defensen una postura obsoleta fruits d’ideals que l’únic que han causat es mort i pobresa, i els altres que sota les ordres dels que ho han volgut tallar de soca arrel han desmesurat la seva força. Entenent però la motivació d’aquesta, provocada pels qui no tenen res a estudiar l’endemà i si més no, tan els i rota que la resta tingui que fer-ho per lliurar-se un bon futur o assolir un enriquiment personal o vocacional. Aquest col•lectiu no representa el pensar de la gairebé totalitat dels estudiants i per desgracia no se’n adonen del que demostren portant els seus actes reivindicatius a aquests extrems. Sabent perfectament què és el que es trobaran en una manifestació no autoritzada de matinada, on ja assumida la seva falta de veu recorren al més bàsic i fàcil provocant de retruc que en un dia com el d’ahir estudiants de la UB històrica se la trobin tancada, i molts hagin d’anar a altres biblioteques per estudiar. Per desgràcia, aquest grup de radicals continuen sense adonar-se del que són, ignorants criticant a qui no toca i obrint-li pas als autèntics enemics. En un mon completament manipulat pels medis, on ens han ensenyat des de una perspectiva descendent, per als qui ens mengem les imatges ens sentim superiors, la sang de la jornada. Saben, els primers que hi cauen en aquestes manipulacions, són aquestes persones.


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s


%d bloggers like this: