11
març
09

Salut del 17è dia de vaga de fam

sin-titulo-2sin-titulo-1 dscf2404

Pes: 52.4 Kg

Temperatura: 36.2º

Pols: 48 pulsacions/minut

Tensió: 90 (màxima) i 49 (mínima)

Cetonúria: nul·la (matí) i nul·la (vespre)

Anuncis

3 Responses to “Salut del 17è dia de vaga de fam”


  1. 1 ANUK
    Març 11, 2009 a les 8:33 pm

    Aquesta remor que se sent no és de pluja.

    Ja fa molt de temps que no plou.

    S’han eixugat les fonts i la pols s’acumula

    pels carrers i les cases.

    Aquesta remor que se sent no és de vent.

    Han prohibit el vent perquè no s’alci

    la pols que hi ha pertot

    i l’aire no esdevingui, diuen, irrespirable.

    Aquesta remor que se sent no és de paraules.

    Han prohibit les paraules perquè

    no posin en perill

    la fràgil immobilitat de l’aire.

    Aquesta remor que se sent no és de pensaments.

    Han estat prohibits perquè no engendrin

    la necessitat de parlar

    i sobrevingui, inevitablement, la catàstrofe.

    I, tanmateix, la remor persisteix.

    (Miquel Martí i Pol)

    Ànims TOmàs!

    Felicitats al SEPC per la seva constància en la lluita estudiantil i el suport al Tomàs !

    Perquè sempre creure en vosaltres,

    una abraçada revolucionària!

  2. 2 Clara
    Març 11, 2009 a les 10:35 pm

    Tomàs, no he canviat la meva opinió expressada en altres ocasions. Per cert, el teu “comentari” era més aviat ofensiu, et vas confondre amb mi, i vas desqualificar altres companys i col·lectius amb un menyspreu propi d’un il·luminat. I sens dubte que am mi et vas equicocar.
    Pot ser que un dia vingui a xerrar amb tu, no per convence’t de res, no perquè tu em facis veure la veritat absoluta. La realitat és relativa, canviant i cada un de nosaltres la podem transformar si no ens quedem esperant que els altres decideixin per nosaltres.
    Sempre entro al bloc, no em ets indiferent.
    No dubto de la teva vaga de fam, potser dubto de la teva integritat moral i política.
    Et deixo descansar després de tantes entrevistes i gravacions que malgrat et cansin fisicament et reforcen l’ego.
    Sincerament, m’agrada que la teva forta convicció t’ajudi a mantenir-te en forma, beu, camina, llegeix, és la millor manera de sentir-te amb ànims.
    Estic segura que arribarem a veure’ns.
    També estic segura que no compartiré els teus ideals, però això no ha de ser cap obstacle per mantenir una conversa.
    Salut per a tu i els companys que t’acompanyen en tot moment.

    • 3 tomàs
      Març 11, 2009 a les 11:00 pm

      Primer de tot, disculpes, en tot cas, pel to ofensiu de la meva resposta. Reconec que vaig ser ofensiu, i va ser intencionat. Sobre la desqualificació a la que et refereixes, al Sindicato d’Estudiantes, no és fruit d’un il·luminat, és fruit de l’experiència del dia a dia a les aules i al carrer.

      Jo en cap moment he dit que tingui la veritat absoluta, jo tinc la meva percepció del que m’envolta i, lògicament, sobre aquesta construeixo la meva realitat.

      No sé què és més greu si dubtar de la meva vaga de fam o de la meva integritat moral i política. De fet, amb aquest comentari no sé qui vol fer veure la veritat absoluta a qui.

      No faré comentaris sobre el que comentes de les entrevistes i gravacions, em penso que no acabes d’entendre de què va tot plegat.

      Apa cuida’t, si vens per aquí ja ens veurem.


Deixa un comentari

