11
març
09

Dissetè dia de vaga de fam (11 de març)

Mica en mica vaig notant més el cansament.  Encara em puc moure, caminar, anar fins al lavabo, però si que és cert que cada cop em canso més en fer-ho.  Cap al migdia ha vingut un dels meus metges, li he estat comentant alguns dubtes sobre els controls rutinaris, ja que, pel que fa a la tensió arterial i el pols, cada dia surten diferents.  A partir d’avui mirarem de fer aquestes proves de forma més acurada, ja que no teníem establert en quines condicions s’havia de fer i cada dia podien ser diferents, d’aquí la qüestió que plantejava.

A banda, també he aprofitat per recollir dades d’ell i dels altres metges i metgessa per tal de redactar el document de voluntats anticipades.  En aquest exposo que en el moment que no tingui consciència per prendre decisions serà el meu equip mèdic qui decidirà què fer en aquest moment.  Aquest document es lliurarà als metges de la UAB perquè en tinguin constància.

Avui m’ha sabut greu que ahir em vaig deixar d’afegir al bloc una visita que em va agradar molt.  Uns estudiants que estaven fent una assignatura de lliure elecció van venir a veure’m per donar-me suport i ànims.  Eren tants que no van poder ni entrar a l’habitació.  Bé el fet és que em va fer molta gràcia i aquest matí hi he pensat i m’ha sabut greu no esmentar-ho al diari, ja que agraeixo molt aquests gests per part de la gent.

Si ahir va ser dia estressant pel tema de la premsa, avui ha sigut tres quarts del mateix.  A la tarda han vingut diversos estudiants que per treballs o projectes de la carrera volien realitzar-me una entrevista.  Així, he realitzat unes quantes entrevistes dient gairebé el mateix a cadascuna, les preguntes eren similars.  Volien aprofitar, com que demà hi ha la vaga i la manifestació, de fer un recull de les mobilitzacions contra l’EEES.

A la tarda hem estat mirant alguns missatges de suport i totes les accions de solidaritat que s’han fet arreu del país.  Realment s’han fet moltes coses arreu i és una llàstima que fins avui no haguem pogut mirar-ho.  Bé, tot plegat s’anirà penjant al bloc quan es pugui.  Moltes gràcies a tots els indrets allà on heu portat la vostra solidaritat.

Avui estic molt cansat i sembla ser que demà vindran dels Matins de TV3 per fer-me una entrevista i lligar-ho amb el tema de la vaga i la manifestació.  El mateix faran els d’El Público que vindran al migdia també a fer-me quatre preguntes.  Total que aniré a dormir d’hora perquè m’hauré de llevar aviat.

Anuncis

7 Responses to “Dissetè dia de vaga de fam (11 de març)”


  1. 1 Joan Xammar
    Març 11, 2009 a les 11:08 pm

    En vaga de fam i ja preveus que et lleves d’hora? Tomàs, Tomàs, que jo m’estic deixant els dits per aquesta vaga i tu m’estàs enganyant. Tomàs, Tomàs,…
    Ah, i de voluntats anticipades, “nanai de la Xina”. Si t’adorms, paella, vinet, cafetò i xupito d’orujo gallec (sí, dels que se solidaritzen contents des de Galícia perquè allà ja torna el PP).

    • 2 un que sap llegir
      Març 12, 2009 a les 12:54 am

      A veure energúmen, si haguéssism tingut una educació pública i de qualitat com la que nosaltres reclamem i per la qual el Tomàs s’està deixant la pell probablement tindries una mica de comprenssió lectora i una mica de cultura general, a on vull arribar tot això? Doncs que el Tomàs ha dit que el vindran a gravar els dels Matins de Tv3, programa que s’emet des de les 8 fins a les 13h, i que ho volen lligar amb el tema de la Vaga i mani. Doncs bé com qualsevol amb una miqueta de cervell sap, els de la TV quan van a cobrir una notícia (tranquil Tomàs per nosaltres ets més que una notícia!) graven material de sobres (per poder retallar tot allò que no els hi agradi) i més quan es tracta dels matins de Tv3. Així que un cop hagin gravat hauran d’editar el material (feina no precisament fàcil) perquè quedi un bon reportatge (i axí el Cuní i la Rahola puguin rajar un bon ratu) i passar-lo al programa, i tot això abans de la 1. Em sembla a mí que el Tomàs no és pas un visionari, sinó qu a diferència de tú té una mica de cultura general. Tot i això et felicito per haver arribat fins al final del text, enhorabona!

      Un cop haver respòs un dels molts(massa) comentaris estúpids que corren per el bloc, aprofitaré per dir-te Tomàs que sàpigues que estem i sempre estarem amb tu, que tens una gran valentia, disciplina i amor revolucionari i que n’estem orgulloses de tenir un company de lluita com tú, capaç de sacrificar la seva vida per totes nosaltres, per una universitat pública i al servei dels estudiants, perquè s’escoltin les nostres reivindicacions, per la moratòria de Bolonya!

      Gràcies per tot company!
      T’estimo, t’estimem!!

  2. 3 stoa
    Març 12, 2009 a les 9:03 am

    Tomàs, des de que et vaig veure parlar a un programa de debat per tv fa unes setmanes penso que és una vergonya que algú com tu ens representi. No vas ser capaç d’articular dues frases positivament, no tens fusta per a ser polític i menys per a ser líder. Suposo que per això has pensat en fer aquesta vaga de fam, per fer-te notar i intentar prendre una mica de protagonisme. La teva vaga de fam no té res a veure amb la lluita contra Bolonia de molts estudiants. La teva vaga de fam és fum, és una tonteria de nen de pati d’escola. Dedica’t a coses que no et vagin tan grans i deixa d’avergonyri-nos.

    • 4 quina pena de gent
      Març 12, 2009 a les 10:38 pm

      Jo també vaig veure aquest mateix programa que tu a TV Barcelona. Quina llàstima que el que penses tu i el que penso jo sigui tant diferent. Al contrari del que penses, jo crec que el Tomàs va explicar les coses d’una manera molt clara, sense excedir-se i no fent cap mena d’espectacle (com m’imagino que volies veure tu).
      Per altra banda, no crec que ell ens representi. Això és una cosa que t’ho has tret del forro pel que veig. Ho ha dit algú? Bé, la imaginació dóna per molt.
      Qui ha dit que volia ser polític? Líder? Aquí també quedo admirada per la teva capacitat d’imaginar coses.

      Tu, evidentment, i suposo que està clar, que ho haguessis fet millor. Doncs va! Que ja t’hi esperem! Volem veure’t articular com a mínim 3 frases STOA! Segur que ho pots fer! Segur que tu, en un programa de TV en directe no et poses gens nerviosa i ho fas fenomenal! VISCA TU!

      Per cert, última cosa super salvadora de la universitat pública, has llegit les reivindicacions d’aquesta vaga? perquè diria que no tens ni la més remota idea de res! I quan dic de res, em refereixo a que tots els punts estan relacionats amb Bolonya, però clar, la teva ment desenvolupada hi deu trobar un altre sentit completament aïllat. Fum fum fum!

      TU SÍ QUE AVERGONYES EL MOVIMENT ESTUDIANTIL AMB AQUESTS COMENTARIS ESTÚPIDS!

      Però igualment, VISCA TU, FUM FUM FUM I AMUNT EL POLITIQUEIG BARAT! Arribaràs lluny!

    • 5 Arnau
      Març 14, 2009 a les 1:45 pm

      El que és una vergonya és que no sàpigues escriure ni del què parles: es diu Bolonya.

  3. 6 Clara
    Març 12, 2009 a les 9:11 am

    Demà estarem pendent dels diaris i mitjans de comunicació.
    Hem de rebre una gran llicó magistral, ja que segons ell ningú sap del què va la cosa, en definitiva, que ara començo a entendre que la vaga NO és perquè tots poguem anar gratuïtament de vacances a Bolonya !!!!
    Demà lleguint i escoltant les paraules d’en Tomàs potser deixi de ser tan ignorant i retorni a la llibreria la meva guia de viatge de Bolonya i la canvii d’una a Bella Terra.
    També veig que no t’entusiasme que et digui que vindré a veure’t sense la intenció de convence’t de res, senzillament per xerrar i passar una estona
    Em dius: Apa, cuida’t.
    Jo et dic: Cuida’t tu perquè una vaga de fam ho requereix i pots estar segur que ningú vol veure’t malament, tan de bo segueixis així d’optimista fins que TOTS aconseguim el que exigim per dret i per al futur d’altres generacions.
    Bon dia Tomàs

  4. 7 des de Valladolid
    Març 12, 2009 a les 10:02 am

    molts ànims a en Tomàs des de Madrid i Valladolid i també molts ànims a la gent del SEPC per la vaga i mani d’avui

    em sap moltíssim greu no estar amb vosaltres al piquet ni a la mani, però em sap encara més greu no poder estar amb vosaltres en aquests moments de lluita.

    sort i endavant!


Deixa un comentari

