09
març
09

Catorzè dia de vaga de fam (8 de març)

Avui ens hem llevat una mica més tard. Ahir ens vam quedar mirant una pel·lícula i vam anar a dormir tard. Hem estat el matí endreçant l’habitació. Després s’han posat a mirar una pel·lícula una mica penosa, jo l’he començat però he acabat posant-me a llegir.

Cap al migdia-tarda han arribat el meus pares amb el meu germà petit. Hem estat parlant de com em va tot, de com va anar ahir, de qui ha vingut a veure’m, qui m’envia records… Com que feia molt bon dia, hem decidit baixar a la Plaça Cívica a donar un tomb. Hem caminat una mica i després ens hem assegut en un banc de la Plaça Cívica. Hem estat parlant una estona més. Poc després ha arribat el metge, allà mateix a la Plaça Cívica, i hem estat parlant del meu estat de salut i de tot plegat una mica.

Quan ha marxat el metge hem pujat a l’habitació. He aprofitat per fer una partida d’escacs amb mon germà. A aquelles hores molta gent o havia marxat o marxava per anar a la manifestació de Barcelona en motiu del 8 de març. Tot i així, al cap d’una estona ha arribat la gent que havia de venir diumenge a la tarda.

La resta del dia ha sigut molt tranquil, no hem fet res d’especial.

M’he trobat força bé durant el dia, quan he parlat amb el metge li he demanat el tema de que se m’adormissin les cames. Diu que pot ser que el fet que no tingui tanta massa muscular provoqui que segons la postura no deixi circular bé la sang. Per la resta tot segueix igual.

Anuncis

5 Responses to “Catorzè dia de vaga de fam (8 de març)”


  1. Març 9, 2009 a les 8:31 am

    Endevant al.lot! A l´illa de Mallorca seguim molt de prop la teva lluita… Ets molt valent Tomàs!
    Una abraçada!

  2. Març 9, 2009 a les 11:13 am

    ostres.. 14 dies en vaga de fam i jugant als escacs..!

    tot el meu suport, Tomàs!

    • 3 Joan Xammar
      Març 11, 2009 a les 5:41 pm

      Amb 14 dies en vaga de fam, ningú juga als escacs. És una autèntica vaga de fam? Quin metge ho garanteix? Això és estrany. Proveu a no menjar durant una setmana.

  3. 4 Ina
    Març 9, 2009 a les 8:25 pm

    Sigués valent Tomàs! vaig fer un grup a favor teu fa tres o quatre dies al facebook, no n’hi havia cap i he intentat passar-ho a tots els meus contactes d’allí, de moment ja en som 42.

    S’hem fa difícil entendre com pot ser que els mitjans de comunicació estiguin tan censurats, que parlin de temes sense importància com la passarel·la Civeles o de quins xicots o xicotes tenen els de Hollywood i, en canvi no parlin de res sobre el que aquí està passant, els plans Bolonya i la LEC, i sobretot de la teva vaga de fam. Estic flipant.

    Em sento ignorant al teu costat, tens molt de valor havent iniciat aquesta vaga, sóc una simple estudiant… però em sembla que per una persona més encara millor i m’envalenteixo. Ànims company! petons i ànims sobretot.

  4. 5 carallibre
    Març 9, 2009 a les 8:51 pm

    El grup oficial del Facebook és aquest: http://www.facebook.com/group.php?gid=83344374376#/group.php?gid=56679396916

    ja té més de 1200 membres!


Deixa un comentari

