08
març
09

Tretzè dia de vaga de fam (7 de març)

Avui m’ha vingut a veure força gent. Les restriccions d’accés, després del cap de setmana passat, s’han convertit en un control de qui entra i qui surt, però no es prohibeix entrar a ningú que em vingui a veure. Bé, de bon dematí ha vingut un bon amic de Berga. Ja m’havia avisat ahir que vindria dissabte al matí.

M’ha estat posant al dia del que s’està fent a la comarca, dels cartells que han fet, de la petició de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Berga a l’Ajuntament, de la gent que m’envia suport i ànims… Després hem estat parlant d’altres temes, d’actes que fan avui i demà en motiu del dia de la dona treballadora, de la entrevista a Llibertat.cat, d’altres militàncies…

Al cap de poc, ha arribat la metgessa, com que era el primer cop que venia hem estat parlant de tot plegat. Seguidament, s’ha estat mirant les proves mèdiques, el control de l’orina i m’ha estat escoltant i mirant la boca a veure si estava ben hidratat. Li he comentat que tinc molèsties a les articulacions, sobretot els genolls, però m’ha comentat que segurament és de que passo moltes estones assegut i això, evidentment, es nota.

Poc després, ha arribat el meu germà, ja m’havia avisat que vindria ja que aquest cap de setmana no pujava a casa i es quedava per Barcelona. Després de preguntar-me com estava i aquestes coses, ens hem posat a parlar d’altres temes. Hem aprofitat per fer unes partides a cartes per passar el matí. Mon germà ha marxat cap al migdia, havia quedat per dinar.

Durant el matí he rebut algunes trucades de suport. A la tarda ha vingut un company de Puig-reig per mirar de fer un vídeo sobre el tema de Bolonya en general. Primer havia passat pel Rectorat de la UB, per veure com estava el tema allà, i ara venia per veure com estava jo. Ha fet alguns plànols, m’ha fet algunes preguntes i després de parlar una estona de com estava anant tot, ha marxat.

La resta de la tarda ha sigut tranquil·leta, hem aprofitat per sortir a passejar una estona, realment feia un dia molt maco. Després, he estat llegint una estona un llibre que m’ha portat un company que feia temps que em feia gràcia llegir.

Al vespre m’he notat una mica cansat i he notat mal a les cames. Al matí quan m’he llevat ja m’havia passat quelcom semblant, però més que mal, simplement em molestava. Tinc la sensació de com si una part de la cama la tingués adormida, com si no notés que la tinc. Al matí m’ha passat però he pensat que ja em passaria. Efectivament, al llarg del matí m’ha anat passant. Al vespre, però, ha sigut diferent i a banda de tenir aquesta sensació, noto com si aquesta part se m’estigués cremant. No sé ben bé si és cosa de la postura o de que he de prendre més sucres o de què.

Anuncis

0 Responses to “Tretzè dia de vaga de fam (7 de març)”



  1. Feu un comentari

Deixa un comentari

