07
març
09

Dotzè dia de vaga de fam (6 de març)

Avui el dia ha començat amb plena normalitat. Tothom m’ho pregunta, i el cert és que no tinc cap problema per dormir, tret d’algun dia que potser si que a l’hora d’anar a dormir el dolor de les cames m’havia fet difícil l’inici del son. A banda d’aquests casos, la resta descanso amb molta normalitat i plàcidament.

A mig matí he tingut l’agradable visita de la meva germana i la seva parella. Són dues persones que aprecio molt per la seva forma de ser, per transmetre sempre caliu, positivisme i sinceritat. Hem estat parlant una estona, a veure com em trobava, com estava anant tot i la gent que m’envia suport i ànims.

Durant el matí he aprofitat per fer una ullada al correu electrònic. M’he estat mirant el segon número del butlletí que fa l’Hortet de l’Autònoma, la Mala Herba. També m’he posat una mica al dia a nivell d’assemblees de facultat, sembla ser que s’ha convocat, després de més de dos anys, el Claustre de la UAB. Les eleccions al Claustre van ser el novembre passat, 4 mesos després convoquen el primer Claustre. Com he dit, després de dos anys, tot i que per estatuts se n’han de fer 2 per curs, ja no ve de 4 mesos.

A la tarda ha vingut el metge. Hem estat parlant de com està el pati, s’ha mirat els controls mèdics i m’ha escoltat el pit i la panxa per veure si tot rutllava correctament. Tot està correctament, només he d’augmentar la quantitat d’aigua ja que sembla que en necessito més.

La resta de la tarda ha sigut com sempre, tranquil·la, sense massa importància. He sortit a passejar una estona per estirar les cames. No corria gaire gent per la Plaça Cívica, ho he fet cap a la tarda-vespre i la majoria d’estudiants ja estaven a casa o camí d’aquesta.

A la nit hem intentat mirar una pel·lícula, però, com ho fèiem amb un portàtil era difícil que tothom ho veies bé, jo m’he posat a escriure el diari i d’aquí una estona aniré a dormir. Avui estic cansat però, malgrat haver fet una passejada, m’aguanto força bé.

0 Responses to “Dotzè dia de vaga de fam (6 de març)”



  1. Feu un comentari

Deixa un comentari

