01
març
09

setè dia de vaga de fam (1 de març)

Avui he pogut dormir una mica més. M’he llevat a les 10 i poc i m’he fet totes les proves mèdiques de cada dia. Després d’això, m’he estirat una estona més ja que estic notablement més cansat aquests últims dies. Tot i això, cap a quarts de 12 m’he llevat definitivament. M’he vestit i m’han fet anat a caminar una mica (tal i com m’ha recomanat el metge per tal que després la recuperació sigui menor). Mentrestant, han aprofitat per endreçar i netejar l’habitació. La veritat és que s’agraeix, ja que amb el carnestoltes i tot estava tot una mica potes enlaire.

Poc després, m’han trucat els meus pares que ja estaven aquí. Tal com ja em pensava, hi ha hagut problemes perquè els deixessin passar. Primer de tot, els han fet esperar com un quart d’hora al carrer mentre trucaven a no sé qui. Després, algunes persones que estaven aquí amb mi han baixat a veure perquè no podien pujar i, després de força estona, moltes trucades i d’identificar-los, els han deixat passar. Bé, al final almenys he pogut estar amb ells.

M’ha agradat molt que vinguessin, s’agraeix molt la seva companyia i m’ha fet molta il·lusió veure al meu germà petit, el Pau, perquè encara no l’havia vist des del començament de la vaga de fam. Poc després, una altra sorpresa. El meu cap de la feina i la seva parella han vingut fins aquí a la UAB per veure’m també. Com per variar, hi ha hagut problemes perquè pugessin, però al menys, al final, parlant amb el cap de seguretat, han pogut arribar a un acord.

Quan tots han marxat, han vingut bastants companys de la UAB. Durant la tarda, com que el dia ha estat força mogut, estava una mica cansat. Per això no he fet gran cosa tampoc, he estat assegut i parlant amb ells durant tota la tarda, jugant a cartes, a escacs. Ja entrada la nit, hem mirat Ventdelplà i poca cosa més. Ha sigut un dia força lúdic i entretingut.

Ara al vespre, començo a notar els efectes de la caminada, de tenir el portàtil sobre les cames i de seure. De seguida se’m carreguen els músculs i a vegades se m’adormen algunes zones concretes. A banda, durant el dia he tingut força mal de panxa, com el que tenia els primers dies de vaga. Entre l’aigua i el temps, però, ha anat passant.

3 Responses to “setè dia de vaga de fam (1 de març)”


  1. 1 MIRE
    Març 2, 2009 a les 7:19 am

    Hola Tomàs! sóc la Mire, de la UB raval ( vam venir el divendres ).

    Sol et volem donar ànims, segurament tornarem demà per veure com va tot i donar-te suport.

    Cuida’t

  2. 2 Josep Mª
    Març 2, 2009 a les 11:04 am

    Hola Tomi, son en Josep Mª. Segueixo com puc el que estás fent desde fa dies. Entenc que vulguis canviar les coses i respecto que tinguis nassos de fer´ho aixi, pero el que no comprenc es que siguis el únic que ho está passant tant malament, -on son els altres?. Bé, no vull cansarte mes del compte i només vull que sàpigues que patim per la teva integritat fisica i que voldriem veuret aviat, gaudint de la salut que pertoca a un jove com tu. Molts petons i pensa de tant en tant en la familia i els que t´estimem. Finç aviat i petons de part de tots.
    Josep Mª i familia.

  3. 3 una mare
    Març 2, 2009 a les 11:28 am

    Bon dia Tomàs, estic contenta ja que al final vas poder veure als teus pares.
    Jo vaig venir el dissabte però no em van deixar entrar, el personal de vigilància em va explicar que tenien ordres dels seus superios de no deixar passar a ningú que no estés autoritzat, i tampoc podrien entrar els teus pares.
    Em va semblar que això era per fer més “pressió psicològica”.
    Estic contenta, s’ho han repensat, jo també sóc mare.
    Estigues tranquil i fins aviat.

    Una abraçada,
    Dolors


Deixa un comentari

